Ви тільки що отримали просування по службі. Вітаємо! Напевно ви збираєтеся вчинити одну з цих помилок, попереджає Саллі Кравчик.
1 . Заявляєте, що приймаєте бізнес в жалюгідному стані.
Виходить, якщо ви не справляєтеся, то це не ваша вина, тому що проблеми дісталися вам в спадок від попередника. А якщо все виходить, то ви приміряєте корону переможця за перемогу в неймовірно складних умовах. Люди помічають лукавство.
2 . Погано озиваєтеся про тих, хто звільняється.
Як і у випадку поганих висловлювань у бік бізнесу, сипати прокльонами в спину людям які йдуть - це явний спосіб ( хоч і спірний ) підняти самооцінку. Правда, в ту ж хвилину ви вкладаєте в голови команди думку, що в один прекрасний день подібним чином проводять і їх. Думаєте, що доброзичливе розставання - це очевидне всім правило? Ви здивуєтеся, наскільки часто навіть серед вищого керівництва можна почути при догляді людей «Та я все одно подумував його звільнити».
3 . Відразу міняєте стару команду на «своїх людей», які до того ж говорять і думають, як ви.
Працювати з такими людьми, які ще й зобов'язані вам своїми місцями - одне задоволення. І все ж кращі бізнес-стратегії виростають з дискомфорту. Тому вам в команді будуть потрібні і ті, з ким в іншому випадку ви не стали б спілкуватися.
4 . Віддаляє від клієнтів.
Так, може здатися, що спілкування з покупцями і клієнтами - брудна робота. Проводити багато часу далеко від них - це просто . Однак слайди презентацій і таблиці відповідають на питання значно гірше, ніж жива людина.
5 . Починаєте «штурм вершини» по своїй стратегії, не отримавши згоди команди.
Дні, коли стратегія спускалася зверху, і всім наказувалося її виконувати, зникають в дзеркалах заднього виду. І це добре, тому що стратегія, яка не враховує погляди клієнтів і співробітників, приречена на провал. Напевно і у вас бувало, що керівник видає непродуману стратегію, після чого вся команда не поспішає хапатися за роботу; тому що досвід підказує - скоро все одно оголосять нового боса.
6 . Чи не усвідомлюєте, що тепер ваші слова стали набагато вагомішим.
Ставши керівником, вам слід враховувати, як ваші слова (тон або інтонація ) можуть бути сприйняті підлеглими. Необдуманий коментар чи невдалий жарт можуть ненароком сильно когось зачепити.
7 . Дієте самовпевнено, немов ви невразливі.
Правда в тому, що потрібно пройти довгий шлях, перш ніж зможете зізнатися самому собі - передбачити розвиток бізнесу неможливо. Абсолютна впевненість в ідеї, яка потім виявляється неправильною, може бути фатальною для початківця управлінця. Немає нічого поганого, якщо команда помітить на вас піт від хвилювання. При всьому цьому - серед успішних лідерів песимістів мало; оптимізм веде вас набагато далі.
8 . Чи продовжуєте виконувати колишню роботу, тому що справляєтеся з нею краще нового співробітника.
Як наслідок - ви відстоюєте думку, що новий співробітник повинен виконувати роботу так, як це робили ви.
9 . Берете на себе занадто багато.
Пару років тому, коли Саллі Кравчик тільки прийшла в City, один з партнерів запросив її на обід. Коли вони сіли за стіл, помічниця поклала перед ним стопку паперів. Він взявся їх читати. А потім гаркнув на асистентку, щоб та організувала дзвінки людям, після чого з панського плеча роздав доручення. Кравчик порахувала це класичним проявом манії величі. З тих пір він їй ніколи не подобався.
10 . Говоріть більше, ніж слухаєте.
На одній діловій нараді Кравчик зіткнулася з тим, що один з керівників віщав більше 90% часу. Вона задумалася, навіщо він так напружується, адже він нічого в результаті не дізнається? Але потім зрозуміла, що йому потрібні не знання, а відчуття власної важливості.
11 . Недоговорюють.
Так, це суперечить вищесказаному. І все ж, коли ваша стратегія отримує схвалення, це ще не означає, що команда переймається нею. Людям зазвичай треба почути про стратегію кілька разів і під різними кутами, щоб вникнути в її суть. Кравчик на прикладі з перших рук переконалася, що люди не завжди розуміють стратегію своєї компанії. Одна з її подруг працювала в конкуруючому банку. Коли вони зустрічалися, Кравчик ненав'язливо за келихом вина цікавилася у подруги останніми змінами в стратегії і новими продуктами її компанії. Зазвичай подруга не знаходила, що відповісти.
Такі помилки бачить американський топ- менеджер.
Джерело: http://www.fif.ru
1 . Заявляєте, що приймаєте бізнес в жалюгідному стані.
Виходить, якщо ви не справляєтеся, то це не ваша вина, тому що проблеми дісталися вам в спадок від попередника. А якщо все виходить, то ви приміряєте корону переможця за перемогу в неймовірно складних умовах. Люди помічають лукавство.
2 . Погано озиваєтеся про тих, хто звільняється.
Як і у випадку поганих висловлювань у бік бізнесу, сипати прокльонами в спину людям які йдуть - це явний спосіб ( хоч і спірний ) підняти самооцінку. Правда, в ту ж хвилину ви вкладаєте в голови команди думку, що в один прекрасний день подібним чином проводять і їх. Думаєте, що доброзичливе розставання - це очевидне всім правило? Ви здивуєтеся, наскільки часто навіть серед вищого керівництва можна почути при догляді людей «Та я все одно подумував його звільнити».
3 . Відразу міняєте стару команду на «своїх людей», які до того ж говорять і думають, як ви.
Працювати з такими людьми, які ще й зобов'язані вам своїми місцями - одне задоволення. І все ж кращі бізнес-стратегії виростають з дискомфорту. Тому вам в команді будуть потрібні і ті, з ким в іншому випадку ви не стали б спілкуватися.
4 . Віддаляє від клієнтів.
Так, може здатися, що спілкування з покупцями і клієнтами - брудна робота. Проводити багато часу далеко від них - це просто . Однак слайди презентацій і таблиці відповідають на питання значно гірше, ніж жива людина.
5 . Починаєте «штурм вершини» по своїй стратегії, не отримавши згоди команди.
Дні, коли стратегія спускалася зверху, і всім наказувалося її виконувати, зникають в дзеркалах заднього виду. І це добре, тому що стратегія, яка не враховує погляди клієнтів і співробітників, приречена на провал. Напевно і у вас бувало, що керівник видає непродуману стратегію, після чого вся команда не поспішає хапатися за роботу; тому що досвід підказує - скоро все одно оголосять нового боса.
6 . Чи не усвідомлюєте, що тепер ваші слова стали набагато вагомішим.
Ставши керівником, вам слід враховувати, як ваші слова (тон або інтонація ) можуть бути сприйняті підлеглими. Необдуманий коментар чи невдалий жарт можуть ненароком сильно когось зачепити.
7 . Дієте самовпевнено, немов ви невразливі.
Правда в тому, що потрібно пройти довгий шлях, перш ніж зможете зізнатися самому собі - передбачити розвиток бізнесу неможливо. Абсолютна впевненість в ідеї, яка потім виявляється неправильною, може бути фатальною для початківця управлінця. Немає нічого поганого, якщо команда помітить на вас піт від хвилювання. При всьому цьому - серед успішних лідерів песимістів мало; оптимізм веде вас набагато далі.
8 . Чи продовжуєте виконувати колишню роботу, тому що справляєтеся з нею краще нового співробітника.
Як наслідок - ви відстоюєте думку, що новий співробітник повинен виконувати роботу так, як це робили ви.
9 . Берете на себе занадто багато.
Пару років тому, коли Саллі Кравчик тільки прийшла в City, один з партнерів запросив її на обід. Коли вони сіли за стіл, помічниця поклала перед ним стопку паперів. Він взявся їх читати. А потім гаркнув на асистентку, щоб та організувала дзвінки людям, після чого з панського плеча роздав доручення. Кравчик порахувала це класичним проявом манії величі. З тих пір він їй ніколи не подобався.
10 . Говоріть більше, ніж слухаєте.
На одній діловій нараді Кравчик зіткнулася з тим, що один з керівників віщав більше 90% часу. Вона задумалася, навіщо він так напружується, адже він нічого в результаті не дізнається? Але потім зрозуміла, що йому потрібні не знання, а відчуття власної важливості.
11 . Недоговорюють.
Так, це суперечить вищесказаному. І все ж, коли ваша стратегія отримує схвалення, це ще не означає, що команда переймається нею. Людям зазвичай треба почути про стратегію кілька разів і під різними кутами, щоб вникнути в її суть. Кравчик на прикладі з перших рук переконалася, що люди не завжди розуміють стратегію своєї компанії. Одна з її подруг працювала в конкуруючому банку. Коли вони зустрічалися, Кравчик ненав'язливо за келихом вина цікавилася у подруги останніми змінами в стратегії і новими продуктами її компанії. Зазвичай подруга не знаходила, що відповісти.
Такі помилки бачить американський топ- менеджер.
Джерело: http://www.fif.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий